13.12.2019

En recerca de la desena victòria

La Jonquera serà l'últim rival que passarà pel Municipal abans de finalitzar l'any. El Vic rebrà l'equip fronterer després d'una setmana sense competició i amb l'important triomf, encara en ment, aconseguit a Palamós (1-4). L'aturada del Pont de la Puríssima ha servit tant per carregar piles com per recuperar alguns efectius; i ara l'equip ausetà arriba al partit de dissabte amb l'objectiu d'intentar sumar els tres punts i encarar amb èxit els dos partits que resten abans de finalitzar el 2019.

Ambdós equips se citaran després d'haver superat amb èxit dos duels d'exigència. El conjunt d'Albert Cámara va aconseguir la passada jornada ampliar fins a un marge de 5 punts la distància respecte al tercer classificat després de vèncer al camp del degà. Per la seva banda, la Jonquera es retrobava amb el triomf a Les Forques contra el Mataró (1-0), un dels equips amb millor dinàmica d'aquesta primera volta. Amb 25 gols a favor i 8 en contra, i amb un bon registre de 9 victòries en 12 partits, el Vic presenta els segons millors números del grup -només per darrere del líder, el Girona 'B'-. En el cas dels de l'Empordà, aquests es troben a dos punts per sobre del descens, plaça que de moment han pogut eludir gràcies un bon registre recent amb 4 victòries en els últims 6 duels.

Amb l'incentiu d'una parròquia vigatana il·lusionada com mai, el Municipal voldrà donar un cop de mà a l'equip per sumar la que seria la desena victòria de la temporada i poder així superar la xifra de 30 punts, un registre que, des del descens l'any 2013, el club no ha assolit en un moment tant matiner quan tan sols s'hauria disputat un terç de temporada. El partit, que es podrà seguir a través del compte de Twitter del primer equip, començarà a partir de les 4 de la tarda.