08.12.2019

Majoria d'equips femenins al 9è Torneig Hipòlit Planàs

El CF Vall d'en Bas, la UE Centelles i el CF Tordera van ser els tres equips de futbol femení que van assistir a la 9a edició del Torneig Hipòlit Planàs que va tenir lloc el passat dissabte, 7 de desembre, al Municipal de Vic i que va comptar amb un quadre de fins a cinc conjunts. Aquest el van completar l'equip femení aleví de la Fundació UE Vic i un equip masculí també de l'entitat ausetana.

El certamen d'enguany ha volgut incloure per primera vegada la presència d'equips femenins amb la intenció d'oferir una matinal de futbol que, en principi, comptava amb un total de sis conjunts de categoria aleví. Per problemes logístics, dos equips convidats no van poder fer acte de presència i per poder gaudir de més minuts, es va incloure un equip masculí del club per aprofitar plenament la matinal i oferir als esportistes un bon gruix de minuts de joc. Enguany, sota la direcció i organització d'alumnes del CEES, el torneig es va dividir en una fase de grups i en dues rondes eliminatòries: semifinals i final; a més de comptar amb un partit per al tercer i quart lloc.

Tots els conjunts van oferir una bona actuació i van poder comptar amb diversos premis com va ser el cas de trofeus i vals de descompte per a material esportiu. Tot i els problemes logístics d'última hora, des de l'organització es valora positivament la jornada i s'agraeix la participació dels diferents equips que van assistir a la matinal. Des de la Fundació UE Vic es vol felicitar el CEES per la seva estreta col·laboració i, ben aviat, des de l'entitat es començarà a treballar en una desena edició que voldrà oferir nombroses novetats.