01.12.2019

Per treure's el barret (1-4)

L'enfrontament directe entre el segon i tercer classificat finalitzava amb una gran victòria (1-4) que li permet al Vic aconseguir un coixí de 5 punts respecte a la tercera plaça. Una actuació estel·lar de Toni Sureda, protagonista amb un hat-trick (6', 53' i 90'), i una diana de Peque (63') permeten a l'equip d'Albert Cámara oferir una gran actuació en la seva visita a Palamós

El Vic, dominador des de bon inici, aconseguia obrir la llauna ben aviat. Sureda decidia erigir-se com a golejador destacat de la matinal i, al minut 6, pescava al cor de l'àrea una pilota centrada per Adrià Caballé que s'encarregava d'enviar a barraca de primeres. El gol matiner permetia al Vic incomodar durant bona estona a un Palamós que intentava contrarestar l'efecte del gol augmentant la pressió, però els d'Osona no han cedit i finalitzaven amb perill cada una de les jugades. Marc Pilar intentava primer sorprendre Albert Quintanas amb un potent xut llunyà i, en la següent jugada, el mateix davanter perdonava una clara ocasió dins de l'àrea que enviava per sobre el travesser quan el porter local ja estava batut.

La primera part seguiria amb un Vic bolcat a l'atac a la recerca del segon gol i la mala sort es tornaria a topar en el seu camí. Una falta a la frontal de l'àrea acabava amb un xut al pal després d'una excel·lent execució per part de Peque. Quan tot apuntava que el marcador no es mouria més fins a la segona meitat, els gironins trobarien el premi mitjançant Tamba Kanteh qui aprofitava un rebot favorable a la petita per posar l'empat a un gol.

A la represa el guió del partit no patiria modificacions. Com si el gol del degà s'hagués tractat d'una simple anècdota, Sureda tornaria a avançar l'equip ausetà en els primers compassos de la segona. Una gran jugada iniciada per Caballé i perfilada per Peque, acabaria amb una rematada final del mallorquí que aconseguia anotar el seu doblet. El Vic ampliaria distàncies a mitja hora per al desenllaç amb una jugada poc afortunada de Marc Pilar que enviava la pilota al travesser però que Peque, atent al refús, acabaria caçant l'esfèrica per anotar el tercer gol de la tarda.

El tram final del partit entraria en una fase de poc joc amb forces interrupcions. Els dos moments més destacats de l'última mitja hora arribarien un cop vençut el temps reglamentari. Sureda aconseguia anotar el quart gol de la tarda, el tercer del seu compte particular, i el mateix jugador cedia el seu lloc a Carles Roca que tornava als terrenys de joc després de superar una llarga lesió. Victòria final (1-4) per treure's el barret d'un Vic imponent que manté la segona plaça amb 28 punts i que gaudirà de valent d'un proper cap de setmana sense competició. El pròxim partit serà el dissabte, 14 de desembre, quan els homes d'Albert Cámara rebran la Jonquera al Municipal.