29.11.2019

Palamós, primera gran prova de la temporada

Entremig de dos caps de setmana en què al Vic li haurà mancat el futbol, els ausetans hauran de fer front a una veritable prova de foc. Després de gaudir de la corresponent jornada de descans amb motiu de l'expulsió del Reus 'B' a principis de competició, el conjunt d'Albert Cámara encetarà el mes de desembre amb un partit a Palamós que l'enfrontarà contra un rival directe en la lluita per a la segona plaça. Tot i que encara és d'hora, un triomf vigatà a la Costa Brava pot ajudar a dibuixar, en certa manera, el rumb que seguirà l'equip en les següents jornades.

L'anterior partit dels vigatans abans de descansar va ser a l'Escala, un duel que va acabar amb igualada (1-1) i en què el Vic va aconseguir esgarrapar un punt molt treballat. Tot i l'empat que trencava una ratxa de sis victòries consecutives, la dinàmica segueix essent molt positiva, quelcom important per afrontar un partit com el de diumenge. Per la seva banda, els palamosins van caure derrotats l'anterior jornada al Centenari contra el Mataró (1-0), un equip que amb aquest triomf s'ha endinsat en la lluita amb forma de triumvirat per al segon lloc.

Dos punts i una plaça separen en aquests moments a osonencs i gironins. A més, ambdós equips presenten uns registres força similars. El Vic acumula 8 victòries, 1 empat i 2 derrotes; mentre que el balanç del degà és de 7 triomfs, 2 empats i 2 derrotes. En l'apartat golejador, tant els de Cámara com els de Joan Marmol han anotat un total de 21 dianes. El registre és diferent en gols encaixats: els vigatans se situen com el segon equip menys golejat amb 7 gols en contra respecte dels 13 que n'han rebut els palamosins. L'últim precedent entre ambdós conjunts va tenir lloc en el tram final de la passada temporada. El Vic visitava el Nou Palamós necessitat d'una victòria i l'aconseguia per un resultat de 0-3

L'enfrontament de diumenge arriba abans de l'aturada de competició del proper cap de setmana, una nova jornada de descans per a un conjunt vigatà que la voldrà viure amb la satisfacció al cos d'haver aconseguit un triomf realment important. El duel tindrà inici a les 12 del migdia i es podrà seguir, com cada setmana, pel compte de Twitter del primer equip.