17.11.2019

Punt d'ofici a L'Escala (1-1)

Punt final a una triomfal ratxa de victòries consecutives. L'empat a un gol a terres empordaneses entre Vic i Escala acaba amb la il·lusió dels osonencs de sumar el setè triomf consecutiu, però permet sumar un punt molt treballat, gràcies a un penal transformat per Peque al segon temps (70'), que manté el Vic segon amb 25 punts.

Partit poc vistós el que s'ha viscut aquesta tarda al Nou Miramar. Ambdós equips han sortit al terreny de joc amb poc atreviment i posant sota observació els moviments del rival. La intensitat del partit ha augmentat passat el quart d'hora però cap dels dos conjunts ha disposat d'ocasions clares. Una arribada escalenca que ha fet intervenir Albert Reig i un bon intent de rematada de Marc Vilajosana dins de l'àrea local, han estat els moments de més perill en un primer temps que ha finalitzat amb una jugada polèmica en què Gil Bertrana ha estat travat dins de l'àrea sota la desinteressada mirada del col·legiat.

A la represa, el partit es revolucionava i l'Escala ha estat el primer equip a trobar porteria. Musa Fatty ha estrenat el clàssic marcador manual del Nou Miramar després d'aprofitar un rebot favorable a la petita. Amb l'1-0 desfavorable i la difícil tasca d'aturar la velocitat per bandes de l'equip gironí, el Vic ha trobat el premi en una jugada pel lateral que ha acabat amb unes mans escalenques dins de l'àrea local. L'àrbitre assenyalava un penal que Peque s'ha encarregat de transformar. Els homes d'Albert Cámara han intentat cercar la remuntada però les accions de perill arran de l'empat han començat a mancar. Abans del xiulet final, ha estat l'Escala qui ha disposat d'una clara ocasió a botes de Jam Baldeh que no ha aconseguit transformar.

Després d'onze jornades disputades, al Vic li arribarà el torn de descansar la setmana vinent i carregar bateries per afrontar amb garanties el primer 'Tourmalet' de la temporada que tindrà el seu punt d'inici a Palamós, el proper diumenge 1 de desembre.