10.11.2019

Més de 250 persones participen en la Xocolatada Solidària de la Fundació UE Vic

Dissabte al matí, aprofitant la programació dels partits del futbol base, la Fundació UE Vic va celebrar la quarta edició de Xocolatada Popular amb l'objectiu de recaptar fons per a La Marató de TV3 que enguany estarà enfocada a la investigació de les malalties minoritàries. Més de 250 persones, entre jugadors i famílies, van passar-se per la parada habilitada a l'Estadi Municipal per poder esmorzar coca i xocolata desfeta per una donació d'un euro.

Des de l'Àrea Social de la Fundació es valora positivament la bona acollida que ha tingut la iniciativa i es dóna les gràcies a tots els participants. Des de l'entitat es vol fer un especial agraïment als col·laboradors que han fet possible l'activitat: Coques de Perafita, Menjador social El TupíMónpaper. També s'agreix la col·laboració de la família Herrera, amb en Noè, l'Ester i l'Àngel, que han estat els encarregats de gestionar la iniciativa i fer possible la jornada participant-hi activament.