25.12.2015

La Fundació us desitja unes bones festes i un feliç 2016

Els Patrons, els directius i l'equip tècnic de la Fundació Unió Esportiva Vic us desitja unes bones festes i un feliç any nou. Tots ells esperen que la il·lusió i l'esperit solidari que impregnen aquestes dates siguin el motor que segueixi impulsant la nostra societat i facin possible la materialització dels desitjos més nobles.

El 2015 ha estat l'any que ha vist néixer el projecte de la Fundació, i els seus responsables estan convençuts que el treball incansable dels enormes professionals que l'han liderat i que l'estan fent avançar dia a dia permetrà que el 2016 sigui l'any de la consolidació definitiva. L'esforç d'un equip motivat i capaç al costat de l'energia, el compromís i la il·lusió dels esportistes i les seves famílies ens guiarà per un camí d'èxits traçats entre tots.

Bon Nadal i Feliç Any Nou!