10.11.2019

Un sextet per seguir botant (2-0)

Segueix la ratxa de victòries d'un Vic que ja en suma sis de consecutives. Els ausetans van derrotar el Mollet (2-0) aquest dissabte amb dos gols que van arribar en el tram final de l'enfrontament, obra de Jairo Torné (87') i Peque (90'). Un triomf a base d'insistència que permet reforçar encara més la confiança de l'equip que suma, en deu jornades, 24 de 30 punts possibles.

El conjunt vigatà era el primer a disposar de l'ocasió més clara de la primera meitat. El porter visitant Pol Flores refusaria al pal una falta picada per Peque i que, posteriorment, Adrià Caballé s'encarregaria de caçar la pilota i anotar, però el col·legiat anul·laria la jugada per fora de joc de l'extrem. El Vic, que es feia amo i senyor de la pilota, seguia insistint en atacat però no acabava de cercar la rematada final. Els molletans es mantenien a l'expectativa i miraven de crear perill al contraatac durant un primer temps que finalitzava sense gols.

A la segona meitat el guió seguiria una línia semblant. Els vigatans començarien a tirar de pissarra a mesura que avançaven els minuts. Enric Casanovas i Peque eren els primers a intentar-ho amb una jugada assajada que no es toparia amb el premi per ben poc. Amb l'ingrés de tres homes, Xavi Pons, Marc PilarJairo Torné, des de la banqueta local s'intentava enderrocar la resistència vallesana. Jairo seria el primer a disposar de la segona gran ocasió del partit amb un xut potent que faria volar a Flores qui evitava el gol. El Vic faria el quart canvi amb l'entrada d'Adrià Balagué per buscar més velocitat per la banda; i tant Toni Sureda com Peque disposarien de dues ocasions més abans que arribés la jugada decisiva.

Una falta escorada executada per Peque acabaria a les botes de Jairo qui, amb un bon xut, obriria la llauna quan restaven pocs minuts per a l'afegit. Amb la part de la feina més feixuga a la butxaca, i en un escenari en què els visitants estaven obligats a buscar el gol, la sentència arribaria tres minuts després. En una jugada enrevessada, Peque era objecte de falta a l'interior de l'àrea i seria el mateix jugador qui s'encarregaria de liquidar el partit dels dels onze metres amb el segon gol de la tarda.

Triomf lluitat davant de la parròquia vigatana que permet seguir mantenint el pols amb el líder, el Girona 'B'. El Vic, que es manté segon, visitarà el proper diumenge, 17 de novembre, l'Escala abans de la corresponent jornada de descans contra el Reus que arribarà el següent cap de setmana.