07.11.2019

El Municipal contra la pólvora vallesana

Després de gaudir com es mereix del repòquer de victòries aconseguit el passat cap de setmana contra el Sabadell Nord (1-2), el Vic rebrà aquest dissabte 9 de novembre, a partir de les 4 de la tarda, el Mollet, en un duel en què els ausetans voldran perllongar la dinàmica positiva que els permeti seguir el rumb del líder de la categoria, el Girona 'B'. Per fer-ho, hauran de fer front a uns dels equips més golejadors del Grup 1 de Primera Catalana en aquest inici de lliga.

Els vallesans, amb 21 dianes, encapçalen el rànquing d'anotadors del grup per davant del Girona 'B', amb 19 gols, i dels vigatans, que són tercers a la llista amb 18. Tot i que el registre golejador dels de Mollet s'accentua quan juguen de locals -14 dels 21 gols han arribat als Germans Gonzalvo-, exceptuant només un partit, els vallesans han aconseguit anotar almenys dos gols per enfrontament. Aquest registre xoca amb els bons números defensius de l'equip vigatà que se situa com el segon equip que menys ha encaixat en les 9 primeres jornades, amb 6 gols en contra.

En l'apartat de golejadors individuals, a Mollet es reparteixen bé les dianes: fins a cinc jugadors vallesans acumulen 3 gols per cap. Per la seva banda, la xifra vigatana també està ben repartida, essent un Ignasi Armengou en forma el que l'encapçala, amb 4 gols. En referència a resultats, l'equip dirigit per Jorge López arriba a la cita de dissabte després de derrotar a casa per 2-0 al Mataró, un triomf destacat que acabava amb la ratxa d'imbatibilitat dels maresmencs.

Així doncs, el partit de dissabte enfrontarà dos dels equips que es troben més en forma a nivell ofensiu, quelcom que de ben segur deixarà un duel elèctric a les àrees. Aquest serà el penúltim partit dels vigatans d'aquest mes de novembre, tenint en compte que descansaran l'última setmana. La propera cita serà a l'Escala. Dos duels que els homes d'Albert Cámara intentaran resoldre favorablement per poder fer front a aquesta breu pausa amb tranquil·litat. El partit es podrà seguir, com cada setmana, a través del compte de Twitter del primer equip.