01.11.2019

Una batalla per encetar el novembre

Tancat un mes d'octubre amb ple de victòries i situant-se al segon esglaó del podi de Primera Catalana, el Vic visitarà diumenge el Sabadell Nord amb la intenció de perllongar la bona dinàmica de les últimes setmanes. La matinal de futbol, que arrencarà a partir de dos quarts de dotze del migdia (11.30h), es presenta com un duel amb certa dificultat i és que Ca N'Oriac s'ha convertit en un dels escenaris més complicats de la categoria.

Els homes d'Albert Cámara es donaran cita a terres vallesanes després de sumar un treballat triomf contra el Rubí, per 2-0, el passat cap de setmana al Municipal de Vic. Els ausetans encadenen quatre victòries consecutives i un bon registre de gols: després de 8 partits de lliga se situen amb 16 dianes a favor i 5 en contra, essent el segon equip menys golejat de la categoria. Unes xifres que criden a l'optimisme per fer front a un escenari en què els de la Plana es trobaran davant d'un rival rocós i acompanyat de la força de l'afició. L'últim precedent entre ambdós equips va tenir lloc el passat mes de maig, un partit que va acabar amb triomf osonenc per 1-4.

Per la seva banda, el Sabadell Nord ha completat un bon inici de campionat. Amb un partit menys que els vigatans, els del Vallès són setens a la taula amb 11 punts. Després de viure un gran mes de setembre, aquest passat octubre el conjunt de Quico Díaz no ha aconseguit fer-se amb cap triomf tot i que la setmana passada esgarrapava un valuós punt del Centenari de Mataró (0-0), contra un dels equips que estan presentant un millor estat de forma en aquest inici de lliga. L'últim partit a casa de sabadellencs va finalitzar amb derrota per 1-2 contra la Jonquera.

Per seguir estant a la zona capdavantera caldrà seguir sumant i, com a dada, la cita de diumenge tindrà l'al·licient per als vigatans d'intentar aconseguir la cinquena victòria consecutiva, fita que no s'aconsegueix des de la temporada 2014-15. Recordeu que el partit de diumenge es podrà seguir, com cada setmana, amb comentaris en directe pel compte de Twitter del primer equip.