27.10.2019

La Fundació UE Vic comença a repartir els talonaris de la Loteria de Nadal 2019

El 22 de desembre de 2019 se celebrarà una nova edició del sorteig de la Loteria de Nadal. Enguany, la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic hi tornaran a participar i ho faran amb els números 77.610 i 94.101. Per aquest motiu, a partir d'aquesta última setmana d'octubre, els tècnics faran arribar a les famílies el talonari de 30 números amb un valor total de 150 euros, 30 dels quals aniran destinats a l'àrea econòmica de la Fundació amb la finalitat de millorar-ne el servei.

En aquesta ocasió, des de l'entitat s'ofereix novament l'opció -per a aquelles famílies que ho sol·licitin- de fer directament una donació de 30 euros, import que significaria el guany del talonari en qüestió. Des de l'Àrea Social i Patrocini es considera que oferint aquesta segona opció permetrà a les famílies escollir la que els hi resulti més còmode i facilitar-ne així la participació.

Els encarregats de l'àrea, Sagi Barnolas i Tomàs Domènech, seran els responsables d'estar en contacte amb les persones que tinguin dubtes sobre com vendre el talonari o com fer la donació econòmica. L'horari d'atenció és de dilluns a divendres de 17.30 a 19.30h, en horari d'oficines. Des del club es demana que, pel bon funcionament de la Fundació i facilitar-ne la gestió, el talonari en qüestió es retorni amb els números venuts.

La data màxima fixada per retornar el talonari corresponent serà el 10 de desembre de 2019. Des de la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic agraïm la vostra generosa col·laboració.