25.10.2019

Evitar perdre el rumb

El Municipal de Vic acollirà aquest dissabte la visita del Rubí en el partit corresponent a la vuitena jornada del campionat de Primera Catalana. En horari poc habitual, a partir de dos quarts de 6 de la tarda, el Vic intentarà tancar, el que està essent fins ara, un gran més d'octubre amb la sisena victòria de la temporada que li permeti seguir mantenint el pols amb els dos primers classificats.

Els ausetans arriben a la cita del cap de setmana després d'encadenar tres victòries consecutives. El triomf en l'afegit de la passada jornada a Lloret (1-2) reafirma les bones sensacions d'una plantilla que va creixent jornada rere jornada. En aquest sentit, cal remarcar que l'equip vigatà ha aconseguit el millor inici de temporada des del 2013, sumant 15 de 21 punts possibles.

El conjunt osonenc s'enfrontarà dissabte a un Rubí que ocupa una plaça a la mitja taula.L'últim precedent entre ambdós equips que es va celebrar al Municipal de Vic va tenir lloc la temporada passada, un duel que va finalitzar amb taules (1-1). Amb 9 punts, en aquest inici de lliga els d'Alberto Fernández sumen tres victòries, l'última a domicili contra la Jonquera (0-1), i tres derrotes. En l'anterior duel, els del Vallès queien per la mínima al Municipal de Can Rosés contra el Mataró (0-1).

Amb l'objectiu d'evitar perdre el rumb positiu que ostenta l'equip, el Municipal de Vic voldrà ser l'escenari en què el Vic combatrà per intentar aconseguir sumar un prestigiós pòquer de victòries. El partit es podrà seguir, com cada setmana, a través del compte de Twitter del primer equip.