20.10.2019

Nova tarda èpica a Lloret (1-2)

Sumar punts a Lloret sobre la botzina ja s'ha convertit en una tradició per al Vic. L'equip d'Albert Cámara va aconseguir embutxacar-se els tres punts després d'un final d'infart en què un gol lloretenc en pròpia porta al minut 89 va decantar un resultat d'1-2 favorable per als de la Plana. Adrià Caballé (64') havia avançat prèviament el Vic amb el 0-1 que el Lloret aconseguia igualar a cinc minuts per al final.

Els antecedents indicaven que el partit de dissabte esdevindria una autèntica lluita i no van fallar amb la predicció. L'enfrontament però, començava amb domini vigatà. La primera ocasió clara del partit arribaria per la banda dreta després que Ignasi Armengou es plantés dins de l'àrea, però l'extrem no va voler provar sort amb un xut i va optar per buscar la passada cap a un company que finalment no trobaria rematador. El conjunt ausetà seguiria insistint per les bandes mentre que els locals buscaven fer mal al contraatac. Arribada a la mitja hora de joc, el partit es trencaria i el Lloret es toparia amb l'ocasió més clara de la primera meitat amb un potent xut d'Àlex Fajardo que refusaria el travesser.

El segon temps va oferir una tònica semblant als últims minuts de la primera part però que canviaria de rumb després que el Vic aconseguís obrir la llauna. Una recuperació en zona de tres quarts acabaria en una gran jugada individual de Caballé que es plantava davant de la frontal i acabava enviant la pilota al fons de la xarxa. Amb l'avantatge, els osonencs buscarien tancar el partit i comptarien amb algunes ocasions per fer-ho. El Lloret però, es toparia amb el gol quan només restaven cinc minuts per al final després que Rubén Martínez 'Peke' aconseguís anotar la diana de l'empat aprofitant un embolic dins de l'àrea visitant.

El Vic no desistiria i feia una crida a l'èpica dels últims anys. Un minut abans d'entrar en l'afegit, Marc Avila anotava en pròpia porteria després d'intentar refusar un córner picat per David Busquets. Els vigatans defensarien el marcador durant un temps de descompte marcat per les interrupcions i les amonestacions; i en què el jugador lloretenc, Àlex Lobo, veuria la segona groga deixant els locals amb 10 homes poc abans del xiulet del col·legiat.

Victòria final d'un Vic que es va omplir d'orgull i fe per sumar la cinquena victòria de la temporada que deixa els d'Albert Cámara tercers amb 15 punts. La setmana vinent, el Municipal de Vic rebrà el Rubí en una prova per seguir lluitant per les posicions de podi.