17.10.2019

Objectiu: pescar els 3 punts a la Costa Brava

Lloret serà l'escenari que obrirà aquest dissabte, a partir de les 5 de la tarda, la setena data del calendari de Primera Catalana. L'equip d'Albert Cámara viatjarà fins a la comarca de la Selva per enfrontar-se al conjunt gironí en el quart desplaçament de la temporada.

Els de la Plana enceten la jornada en tercera posició amb 12 punts. Per seguir ocupant les primeres places hauran de combatre en el sempre complicat camp del Lloret i intentar sumar el tercer triomf consecutiu, després de les victòries a Llagostera (0-3), fa dues setmanes, i contra el Júpiter (2-1), el passat dissabte al Municipal de Vic. Els antecedents de les últimes temporades demostren que l'escenari no és fàcil i que esgarrapar els tres punts esdevé una tasca realment laboriosa.

Des de la temporada 2013-14, el Vic ha visitat Lloret un total de 6 vegades amb 2 victòries i 4 empats. L'última visita va ser al novembre, gairebé fa un any, en un partit que va acabar empatat a un gol gràcies a una diana d'Ignasi Armengou que permetia rescatar un punt en el temps afegit (1-1). L'anterior temporada, el partit també es veia alterat en el temps de prolongació, en aquell cas amb un gol de Carles Roca de penal que donava els tres punts als vigatans (1-2). Aprofitant que les dades ho permeten, en les últimes 6 temporades el Vic no ha conegut la derrota contra els gironins, sumant un total de 5 victòries i 7 empats en dotze partits.

El rival de dissabte arriba a la cita després d'esgarrapar un punt a Mataró amb un gol del seu home de referència, Rubén Martínez 'Peke'. El Lloret ha sumat fins avui 2 victòries, 1 empat i 2 derrotes. Ambdós triomfs han estat en els dos partits que han disputat a casa, el primer contra Mollet (3-2) i el segon contra La Jonquera (3-1). L'equip dirigit per Albert Batllosera és 11è amb 7 punts i es troba amb un partit menys després d'haver complert la jornada de descans.

Així doncs, les estadístiques criden a l'optimisme vigatà però l'única realitat serà la que es veurà dissabte sobre el terreny de joc. El partit es podrà seguir, com cada setmana, pel compte de Twitter del primer equip.