17.10.2019

La Fundació UE Vic s'adhereix a la vaga general convocada per al divendres 18 d'octubre

Des de la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic s’ha decidit sumar-se a la vaga general convocada per demà divendres, 18 d’octubre, arran de la situació que viu el país després de fer-se pública la sentència del Tribunal Suprem.

Des de l’entitat ens adherim a la vaga de protesta en solidaritat amb el poble català, els polítics i líders socials catalans encausats i les seves famílies. Volem reafirmar el nostre posicionament a favor del diàleg i ens oposem a la judicialització d’un conflicte que cal que es resolgui per la via política i del diàleg entre totes les parts.

Per aquest motiu, queden suspesos els entrenaments del futbol base i tota l’activitat programada per aquest divendres tarda/vespre.

Vic, 17 d’octubre del 2019