21.12.2015

Els resultats del cap de setmana

La Fundació Unió Esportiva Vic ha acomiadat el 2015 amb un cap de setmana ple a vessar de partits. Tots els equips del club que disputen competicions oficials van afrontar entre dissabte i diumenge la darrera jornada de l'any. Com sol passar, els resultats van ser diversos, però tots els conjunts han deixat bones sensacions. Els marcadors finals, a més, acompanyen la majoria d'equips fruit del bon treball que s'ha estat desenvolupant durant aquests primers mesos d'entrenaments.

El primer equip va trencar amb la mala ratxa i va aconseguir puntuar amb un empat a un a casa contra la Jonquera en el partit que va tancar la jornada de Primera Catalana. L'amateur, per la seva banda, es manté en línia ascendent i dissabte a la tarda va derrotar l'Olímpic al Municipal per un clar 3 a 1. Les darreres victòries han situat els de Toni Luna a la part alta de la taula, amb opcions de lluitar per tenir una plaça a la zona de play-off.

Pel que fa el futbol formatiu, el cap de setmana també s'ha tancat amb un balanç molt positiu. El Prebenjamí A, els alevins i el Cadet han aconseguit endur-se els tres punts en els seus duels. Els de Jordi Saus es van imposar al Ribetana per 5 a 1 en un partit que van dominar completament. En paral·lel, l'Aleví B va derrotar el Torelló per 8 a 2 i es manté viu en la lluita pel liderat. L'A també va aconseguir la victòria contra el Moià al Municipal (6-1). Dissabte a la tarda, el Cadet va sumar el quart partit consecutiu guanyant després d'imposar-se per un contundent 7 a 0 al Navàs.

Per altra banda, el Juvenil, l'Infantil i el Benjamí van tenir menys sort i van perdre els seus enfrontaments. Els més grans de la Fundació van tancar la jornada amb un partit diumenge al vespre al camp del Navarcles. Malgrat avançar-se en el marcador, els de Carrascal i Duran van caure per 7 a 1. L'Infantil va oferir una bona imatge a casa contra el Voltreganès però va deixar escapar els tres punts (0-2). Per últim, el Benjamí tampoc va estar encertat davant el Sant Julià i va encaixar vuit gols.