10.10.2019

Amb l'objectiu de no perdre pistonada

Amb els deures fets a Llagostera el passat cap de setmana, el Vic rebrà dissabte la visita del Júpiter amb el propòsit de començar a posar els fonaments per fer-se fort a casa des d'aquest inici de temporada i convertir el Municipal en un escenari gens còmode per als rivals al llarg de tot l'any.

Després d'una temporada en grups separats, ambdós conjunts tornen a coincidir. El conjunt barceloní tornarà a la comarca dos anys després de la seva última visita. Júpiter i Vic es van veure les cares per última vegada la temporada 2017-18 quan el conjunt de La Verneda va visitar la capital d'Osona en els compassos finals de la temporada. En aquella ocasió, i amb un Vic que ja tenia els deures fets, els barcelonins van vèncer per 1-2. En el partit de la primera volta, el Vic aconseguia el triomf a domicili per 0-1.

Enguany, els ausetans arriben a la cita després de vèncer per 0-3 al filial llagosterenc, diumenge passat. Amb 9 punts i situats a la zona alta, els d'Albert Cámara reben un equip que només ha aconseguit un triomf en els quatre partits que ha disputat, una victòria que va arribar fa dues jornades al camp de la Jonquera (0-2). En l'últim duel del passat cap de setmana, el conjunt dirigit per Paco Hidalgo empatava a casa (2-2) contra el Mataró. El Júpiter és 13è amb 4 punts -els de La Verneda ja han descansat contra el Reus B, retirat de competició, motiu pel qual presenten un partit menys-.

Així doncs, el Vic intentarà sumar per segona jornada consecutiva els tres punts si no vol perdre pistonada amb els equips capdavanters. L'enfrontament de dissabte es podrà seguir en directe, partir de les 4 de la tarda, a través del Twitter del primer equip.