07.10.2019

Victòria coral a Llagostera (0-3)

Important i treballat triomf del Vic a Llagostera per 0-3 aquest diumenge que permet a l'equip reconnectar amb la zona alta -amb 9 punts sumats- i encetar el mes d'octubre de la millor manera. El conjunt vigatà, que s'enfrontava al cuer de la lliga, resolia el partit amb gols de Peque (11'), Toni Sureda (16') i Marc Vilajosana (54').

Tot i el resultat aparentment ampli, el Vic començava espès els primers minuts de l'enfrontament. L'equip d'Albert Cámara veia com el filial llagosterenc sortia dels vestidors amb certa empenta però ben aviat arribaria la calma. Al minut 11, Peque resolia amb èxit una falta des del balcó de l'àrea que inaugurava l'electrònic. El cervell vigatà tornaria a ser protagonista pocs minuts després. Un desajust defensiu dels locals era aprofitat pel mateix Peque, qui veuria lliure de marca a Sureda que s'encarregaria d'anotar amb tranquil·litat. Els dos gols deixarien mig noquejat a un Llagostera 'B' que intentaria generar quelcom de perill, però només mitjançant algunes escapades des de la banda seria capaç d'alertar el conjunt vigatà. Per la seva banda, Enric Casanovas podria haver donat l'estocada definitiva abans del descans, però el seu xut era refusat pel porter local, Albert Torra.

A la represa, els visitants deixarien ben aviat el partit vist per sentència. Una bona centrada en un servei de falta de David Busquets acabaria amb una rematada de cap de Marc Vilajosana que aconseguia anotar el tercer gol de la tarda, una diana que posava la tranquil·litat definitiva a les files blanc-i-vermelles i que estrenava el davanter com a golejador ausetà en partit oficial. El Vic encara disposaria d'algunes arribades per poder ampliar encara més el marcador.

Victòria final per 0-3 més que necessària i que permet a l'equip tornar al camí del triomf, una situació que caldrà mantenir el proper cap de setmana. El Vic rebrà dissabte al Municipal, a partir de les 4 de la tarda, el Júpiter en el duel corresponent a la 6a jornada del campionat de Primera Catalana.