04.10.2019

Iniciar amb bon peu a Llagostera el segon mes de competició

La primera setmana d'octubre arriba amb el cinquè duel de la temporada. El Vic viatjarà aquest diumenge a Llagostera per veure's les cares amb el filial del conjunt gironí, últim classificat. El partit, que començarà a partir de les 5 de la tarda, es presenta com una prova important per al conjunt d'Albert Cámara que necessita tornar a sentir el gust del triomf i no perdre més pistonada.

Els vigatans arriben a la cita després d'un setembre bipolar. L'equip ha aconseguit sumar les dues primeres victòries de la temporada però ha finalitzat el mes amb dues derrotes, l'última el passat dissabte contra la FE Grama (0-1) al Municipal. El Vic, doncs, té la necessitat de recuperar-se i el feu de diumenge és un escenari que porta bons records. La temporada anterior, els ausetans arribaven a Llagostera després d'encadenar una dinàmica de deu partits sense guanyar, i va ser en terres gironines on van tornar a sumar un triomf (1-3). De fet, els dos duels de la temporada passada amb el filial llagosterenc van ser de color vigatà. El partit de la primera volta acabava amb un 4-1 per als blanc-i-vermells.

Per la seva banda, el Llagostera 'B' no ha viscut un bon mes de setembre. La lliga començava amb descans per al filiasso després de la incompareixença del filial del CF Reus. Els tres següents partits han finalitzat amb derrota gironina: l'últim el passat cap de setmana al camp del Mataró (3-1). La banqueta blaugrana, a més, ha patit un canvi a principis de setmana. El tècnic Juan Francisco Gómez 'Pini' ha estat rellevat del càrrec i Vicenç Fernández s'estrenarà contra el Vic.

Així doncs, el de diumenge serà un duel en què ambdós equips necessiten perfumar-se amb l'olor de la victòria per fer més fàcil els respectius camins i alleugerar els possibles entrebancs que sempre poden trucar a la porta en algun moment de la temporada. El partit es podrà seguir en directe pel compte de Twitter de la UE Vic.