30.09.2019

Sergi Serra rep el Premi Ramon Carrascal 2019

En el marc de la presentació dels equips del futbol base de la Fundació UE Vic es va fer entrega d'una nova edició del Premi Ramon Carrascal. Enguany, el guardó ha estat per a l'entrenador de l'entitat Sergi Serra com a reconeixement per una actuació en un partit de la temporada anterior.

Uns dels jugadors juvenils entrenats l'any passat per Serra va patir, durant el transcurs d'un enfrontament, un seguit d'insults amb connotacions racistes i xenòfobes. En aquell moment, el tècnic de la Fundació va decidir retirar l'equip del terreny de joc com a gest de desaprovació per l'actitud xenòfoba per part d'alguns aficionats. És per aquest motiu que des de la Fundació se li ha fet entrega del premi com a reconeixement a un gest més que se suma a la lluita contra la xenofòbia.

Els aspirants al premi que porta el nom de l'actual director esportiu de l'entitat i excapità del primer equip -amb un total de 403 partits a l'esquena- són persones o esportistes vinculades al món de l'esport que reuneixen els valors, la fidelitat, la constància i el respecte que sempre han caracteritzat en Ramon Carrascal.