30.09.2019

La presentació del futbol base 2019-20 aplega més de 400 esportistes

Més de 400 esportistes i les seves famílies es van citar dissabte al Municipal de Vic amb motiu de l'acte de presentació dels equips del futbol base de la Fundació UE Vic. La jornada va començar amb la tradicional desfilada dels equips que, després de saludar a les famílies situades en gran part a la zona de la tribuna, van dirigir-se a l'espai habilitat per fer-se la fotografia oficial de la temporada.

Una vegada tots els equips ja havien fet acte de presència sobre el terreny de joc, el conjunt d'esportistes van formar a la gespa les sigles ODS en representació dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 que promou la UNESCO i que aquesta temporada el club portarà estampat a la zona del pit de la samarreta, convertint-se així en el primer equip de Catalunya que lluirà el logotip a les seves equipacions.

Abans d'iniciar-se els respectius parlaments, es va fer entrega del Premi Ramon Carrascal que enguany requeia sobre la figura de l'entrenador de l'entitat, Sergi Serra, amb motiu de reconeixement pel seu gest contra la xenofòbia durant el transcurs d'un partit la temporada anterior. La jornada de presentació finalitzava amb una foto de família al fons de l'estadi amb tots els jugadors i tècnics que formaran part de Fundació UE Vic aquesta temporada 2019-20.

L'acte va comptar amb la presència de directius de la Federació Catalana de Futbol i també d'alguna autoritat de la ciutat. Per part de la FCF hi van assistir Pere Alsina, sotsdelegat a la comarca d'Osona; Toni Tanyà, delegat a Osona i directiu de la FCF; i Jordi Bonet, també directiu de la Federació Catalana de Futbol. El regidor d'Esports, Josep Maria 'Titi' Roca, va ser el representant de l'Ajuntament de Vic. Tots ells van estar acompanyats del president de la Fundació UE Vic, Ignasi Puig, i del director esportiu, Ramon Carrascal. Durant el transcurs dels diversos parlaments, des de la FCF es va obsequiar al club amb una samarreta del combinat nacional català. Sobre la gespa del Municipal també s'hi van situar dos cotxes de la marca Toyota, nou patrocinador de la primera equipació del primer equip.

Les fotografies de l'acte es poden trobar a la pàgina de Facebook de la Fundació UE Vic.