29.09.2019

Sense arrodonir una gran tarda de presentació (0-1)

El Vic jugava ahir dissabte a la tarda un partit d'un caràcter molt especial al Municipal de Vic. Els homes d'Albert Cámara saltaven al terreny de joc en una jornada en què s'havia celebrat prèviament una gran festa de presentació del futbol base de la Fundació UE Vic. El conjunt vigatà no va poder arrodonir la tarda després de perdre per la mínima (0-1) contra la Fundació Grama amb un gol d'Éric López a la segona meitat.

El partit començava intens. Les primeres arribades van ser ausetanes amb dues ocasions a càrrec de Toni Sureda i Àlex Gil. Seguidament ho provaria Marc Vilajosana amb un bon xut, però el porter visitant, Àlex Luque, estaria encertat. La tònica del partit passaria d'un cert domini vigatà durant els primers 20 minuts a la igualtat. De fet, la més clara fins al moment la tindria Ignacio Rosillo però acabaria enviant la pilota al pal de la porteria defensada per Albert Reig. La primera meitat no finalitzaria abans sense una bona jugada protagonitzada per Àlex Gil en què la rematada final sortia fregant el pal.

A la represa, la tònica del partit seria molt semblant. La Grama disposaria d'alguna altra ocasió en els primers compassos de la segona i el Vic ho provaria mitjançant centrades des del lateral. En una d'aquestes, Marc Vilajosana pentinaria una pilota que marxaria arran de pal. Arribats al quart d'hora de la segona meitat, Éric López aconseguia rematar una pilota en la sortida d'un córner que permetia avançar l'equip visitant. Els vigatans tindrien problemes per fer una lectura del nou escenari i els de Santa Coloma podrien haver ampliat distàncies, però l'autor del gol López, enviaria la pilota al travesser.

La banqueta del Vic es començava a moure per fer les primeres substitucions. Amb entrades al camp com les d'Adrià Caballé, Xavi Pons o Max Morell, l'equip començaria a fer-se seu el control i intentar fer front a una Grama que anava reculant per defensar el resultat. El Vic assetjava el camp rival per les bandes però les pilotes penjades no trobarien rematador. L'enfrontament finalitzaria amb triomf visitant per la mínima i que suposa la segona derrota del curs per als ausetans.

La setmana vinent, els blanc-i-vermells viatjaran fins a Llagostera per enfrontar-se al filial gironí i tornar a recuperar sensacions amb una victòria. El partit se celebrarà diumenge a les 5 de la tarda.