22.09.2019

Desorientats (2-1)

Matinal grisa d'un Vic que ha caigut per la mínima contra la Guineueta (2-1) tot i aconseguir avançar-se ben d'hora en el marcador amb una diana de Xavi Pons. Primera derrota de la temporada que deixa l'equip amb sis punts i que el manté ocupant la part alta de la taula empatat, encara que de forma anecdòtica, amb un ampli llistat d'equips.

L'enfrontament començava de la millor manera per als interessos del conjunt d'Albert Cámara. No s'havien complert encara cinc minuts de joc que Xavi Pons enviaria un bon xut cap a la porteria defensada per un Éric Fernández qui, sense gaire fortuna, no podria blocar amb condicions. El Vic dominaria l'inici del partit amb comoditat mentre els locals s'intentarien refer del cop inicial. De fet, ho aconseguirien al cap de poca estona. Al quart d'hora, una errada defensiva deixava habilitat a Rokeni que es plantaria sol davant Albert Reig i assistiria a Àlex Makaay perquè anotés a plaer.

Amb el gol de l'empat, el conjunt local començaria a predicar el seu joc que, afegit amb un cert descontrol al mig del camp per part de Vic, deixava sense gaires idees als ausetans. Abans del descans, un llançament de córner acabaria a les mans de Reig a qui se li escaparia la pilota i novament Makaay, atent a l'errada del porter, seria l'encarregat de remuntar el partit posant el 2-1.

A la represa, el Vic sortiria decidit a remuntar la situació però tant el descontrol, com l'alta pressió local i un partit que es convertia en una constant de faltes i aturades, ho dificultaria. Aitor Angulo tindria l'empat a tocar però la seva rematada de cap no trobaria per ben poc la porteria. Marc Vilajosana, qui sortia en els últims vint minuts, també disposaria d'un parell de bons xuts que marxarien fregant l'escaire. Entremig d'aquestes ocasions, la Guineueta disposaria d'alguna contra per intentar tancar el partit. Una rematada de Max Morell, qui a diferència de la temporada passada enguany no s'ha pogut erigir com l'heroi vigatà, seria l'última ocasió clara del partit.

Primera ensopegada del curs que caldrà superar ben aviat. La setmana vinent el Vic, en la que serà una tarda marcada per la presentació dels equips del futbol base, rebrà la visita de la FE Grama, un dels favorits per situar-se en la lluita per l'ascens aquesta temporada.