20.09.2019

Segona parada, La Guineueta

Nou Barris serà la segona parada del curs per a la Unió Esportiva Vic. El conjunt ausetà visitarà diumenge, a partir de dos quarts d'1 del migdia, el camp de la Guineueta en el partit corresponent a la tercera jornada de Primera Catalana. L'objectiu de l'equip és perllongar una setmana més la bona dinàmica d'aquest inici de temporada.

Els vigatans arriben a la cita després de sumar el ple de punts en les dues primeres jornades. La victòria inicial en el derbi contra el Tona (0-2) i el triomf contundent del passat cap de setmana al Municipal contra el Parets (4-0), han deixat l'equip com a colíder del grup i amb unes sensacions positives. Aquest factor de confiança serà més que necessari per fer front a un rival que ostenta un dels camps més complicats de la categoria.

La temporada passada, la Guingueta es va erigir com un dels equips revelació. Els barcelonins, sota les regnes de Lluís Gallego, han fet valer amb força la condició de local per adaptar-se amb èxit a una categoria que tot just van estrenar l'any passat. De fet, l'equip de Nou Barris ha començat la campanya actual aconseguint un triomf a casa contra la Jonquera (2-0). Els tres punts del passat cap de setmana però, es van quedar al Maresme després de no poder superar el Mataró a domicili (2-1).

El precedent més recent entre Vic i Guineueta es remunta fins al mes de febrer, a la jornada 23 del passat campionat de lliga, quan els homes d'Albert Cámara van aconseguir rescatar un punt en el temps de descompte amb un gol acrobàtic de Max Morell. Amb la lliçó prèvia que a Nou Barris no s'hi val a badar, el Vic intentarà tornar de Barcelona amb la recompensa. El partit es podrà seguir, com cada setmana, a través del compte de Twitter del primer equip.