15.09.2019

Tarda contundent al Municipal (4-0)

Segon partit del nou curs i segona victòria. La Unió Esportiva Vic aconseguia superar el Parets per un contundent 4-0 en l'enfrontament que obria la segona jornada de Primera Catalana i que suposava l'estrena dels ausetans al Municipal aquesta temporada. Ignasi Armengou (13'), Toni Sureda (47'), Xavi Pons (80') i Max Morell (87') van ser els golejadors vigatans.

La tarda va començar amb bon peu per als interessos del Vic. El primer quart d'hora va comptar amb un parell d'ocasions d'Adrià Caballé i Enric Casanovas però que no van acabar materialitzant-se. El domini local en aquest inici es va acabar traduint amb el primer gol, obra d'Ignasi Armengou. Una jugada enrevessada a l'interior de l'àrea acabaria amb una passada enrere cap a Ignasi que, des de la frontal, resolia a la perfecció amb un xut ajustat al pal esquerre de la porteria defensada per Víctor Vilarrasa.

Després de la diana que obria la llauna, el partit va començar a agafar un altre color. El Parets feia una passada endavant i comença a posar traves en la circulació de pilota vigatana. Durant la mitja hora de joc que restava abans del temps de descans, el partit va estar marcat per un bon nombre d'interrupcions. El físic iles accions de contacte es van apoderar del partit i van acabar perfilant el guió de la resta de l'enfrontament. Entre les més destacades, Héctor Miguel veia la groga en una entrada molt protestada pel conjunt visitant i Pol Montpart, del Parets, era expulsat per doble amonestació.

A la represa, el Vic encarrilaria el partit ben aviat. Un contracop permetia a Ignasi i Peque entrar dins de l'àrea i plantar-se davant del porter Vilarrasa. Un xoc amb Peque, que era objecte de penal, deixaria la pilota morta perquè Toni Sureda -qui acabava d'entrar al segon temps- arribés des de darrere i aprofités per anotar el segon gol. El domini que el Vic havia demostrat durant primers minuts de partit tornaria al llarg de tota la segona meitat. Jairo Torné, Albert Corzo i Xavi Pons entrarien al terreny de joc i justament Pons seria l'encarregat d'anotar el 3-0 quan restaven 10 minuts per al final. El marcador es tancaria amb el 4-0 definitiu obra de Max Morell qui feia pocs minuts sortia des de la banqueta.

Segona victòria del curs per als homes d'Albert Cámara que acabaran la setmana com a colíders amb 6 de 6 punts possibles. La setmana vinent l'equip viatjarà fins a Guineueta per enfrontar-se diumenge al conjunt de Nou Barris, a partir de 2/4 d'1 del migdia.