30.08.2019

Acord amb Toyota Casacuberta per patrocinar la primera equipació del primer equip

La primera equipació de la Unió Esportiva Vic lluirà el logotip de Toyota Casacuberta després que el club i el concessionari vigatà hagin arribat a un acord de patrocini per aquesta temporada 2019-20.

L'acord s'ha tancat aquesta setmana a les instal·lacions de l'empresa automobilística. La gerent de Casacuberta Automòbils SL, Maria Dolors Casacuberta, i el director comercial, Jaume Codina, per una banda; i el president de la Unió Esportiva Vic, Ignasi Puig, i el director esportiu, Ramon Carrascal, han estat els encarregats de fer oficial la signatura. La trobada ha servit també per fer pública la nova samarreta del primer equip amb el logotip estampat.

Amb aquest acord de patrocini, a banda de l'aportació econòmica que oferirà Toyota Casacuberta, des de l'empresa podran participar en els actes més destacats que celebrarà el club ausetà durant la temporada, a més de poder dissenyar puntualment ofertes exclusives per a les famílies dels esportistes de l'escola de futbol de la Fundació Unió Esportiva Vic.

Casacuberta Automòbils SL, amb seu a la carretera de Manlleu de Vic, presenta una amplia trajectòria a la ciutat i a la comarca d'Osona. A banda dels serveis habituals que ofereix com a concessionari, Toyota Casacuberta destaca per la seva qualitat en servei d'atenció al client, havent rebut diversos premis tant en àmbit estatal com europeu.