06.08.2019

Les noies de l'ASC Sofiditex senegalès ja vesteixen els colors blanc-i-vermells

L'equip femení ASC Sofiditex del Senegal ja disposa del primer enviament de material esportiu cedit per la Fundació Unió Esportiva Vic, el qual inclou un bon nombre d'equipacions per poder vestir el conjunt senegalès amb els colors de l'entitat ausetana.

Les noies de l'ASC Sofiditex han pogut estrenar la indumentària blanc-i-vermella, amb victòria per 1-0, en un partit amistós celebrat a la localitat de Kounkané i que ha servit per concloure el campus de futbol femení organitzat per l'ONGD Alkaria que enguany arribava a la segona edició. Des de l'associació han destacat que se senten "orgullosos de poder portar per segon any el futbol femení a les regions de la Casamance senegalesa".

Amb l'acord del conveni de col·laboració, que va tenir lloc el passat mes de juliol, entre la Fundació Unió Esportiva Vic i l'associació ONGD Alkaria, des del club vigatà s'acompanya el projecte de futbol femení que lidera Alkaria a Kounkane per estimular l'esport femení entre les nenes i joves de la població. Les noies del projecte ja utilitzen els colors de l'equipació de la Fundació i, en la mesura del possible, des de l'entitat es dotarà a l'equip femení senegalès de material esportiu.

Ambdues entitats participaran en campanyes i projectes orientats a l'apoderament de les dones i nenes per mitjà de l'esport femení, amb l'objectiu d'eliminar les desigualtats entre dones i homes a escala mundial.