22.06.2019

La Fundació UE Vic participa en unes proves pilot d'entrenament mitjançant la realitat virtual

Durant les últimes setmanes, la Fundació Unió Esportiva Vic ha participat en una prova pilot elaborada per SoccerDream. Cinc jugadors del Cadet 'A' van rebre unes ulleres de realitat virtual per provar un sistema d'entrenament amb l'objectiu de millorar aspectes tècnics i tàctics mitjançant aquesta tecnologia innovadora. Tots ells han completat diverses sessions amb aquests dispositius des dels seus respectius domicilis.

Els futbolistes han competit entre ells amb l'opció d'aconseguir unes ulleres VR en propietat. Pascal Grimaldi ha aconseguit la puntuació més elevada en aquestes proves pilot i com a recompensa, aquesta setmana, ha obtingut de regal unes ulleres, a més d'una llicència oficial de SoccerDream. Els jugadors van valorar l'experiència com a positiva i van oferir algunes propostes de millora per a futures actualitzacions.

Des de la Fundació UE Vic es dóna les gràcies a SoccerDream per comptar amb l'entitat per poder compartir experiències en aquestes proves pilot i participar en iniciatives que ajudin a millorar els aspectes tàctics i tècnics dels futbolistes, en aquest cas des del sector de la innovació i tecnologia.