03.06.2019

La Fundació UE Vic arriba a un acord de patrocini amb Mas Uniformes

La Fundació Unió Esportiva Vic ha arribat a un acord de patrocini amb l'empresa Mas Uniformes que permetrà finançar l'equipació per a la propera temporada 2019-20. L'acord, que es va segellar a la botiga situada a Barcelona, va comptar amb la presència de Marc Coste i Miló Salvans per part de l'empresa, i de Sagi Barnolas, com a membre del patronat i responsable de l'Àrea d'Acció Social i Patrocini del club.

L'empresa barcelonina Mas Uniformes són fabricants de roba de treball amb més de 65 anys d'experiència en el sector del vestuari professional que els situa com una de les empreses més consolidades a Barcelona. Disposen d'una àmplia gamma de productes per a tots els sectors: uniformes d'hostaleria, uniformes sanitaris, d'estètica i uniformes industrials. Amb la incorporació de Mas Uniformes, la Fundació està en procés d'ultimar els últims acords de patrocini per a la temporada vinent.