27.05.2019

Adéu a una temporada complicada

Partit amb un clar sabor a comiat el que va viure el Vic diumenge a Rubí. La derrota per la mínima (1-0) va anar lligada a un seguit de baixes que presentava l'equip vigatà -en especial a l'eix central defensa- i a una necessitat extrema de puntuar per part d'un rival que va estar molt més centrat durant tot el partit. El jugador més destacat va ser l'enguantat vigatà Arnau Soria, titular en aquesta última jornada.

El partit va començar amb un Rubí que va sortir amb una forta pressió que dificultava la circulació de la pilota per part del Vic. El primer ensurt va arribar amb un pal local però l'equip ausetà va començar a posicionar-se. El conjunt d'Albert Cámara només va disposar d'un parell d'ocasions però que ni Max ni Xavi van saber materialitzar. A la primera meitat, el Rubí va disposar de dues ocasions clares però una marxava per sobre del travesser i Soria sota pals s'encarregava de refusar l'altra. A la represa, les emergències que tenien els vallesans es transformarien en més ocasions però el porter ausetà va decidir coronar-se en múltiples ocasions.

El Vic començava a mostrar símptomes de fatiga a causa de la calor que picava en ple migdia i les baixes. Tot i l'entrada de dos homes en atac com Jairo i Víctor en substitució dels davanters Max i Morell, els osonencs no van disposar de gaires ocasions. Finalment, quan restaven cinc minuts, un rebuig a la sortida d'un córner, l'acabaria caçant Sergi Estrada que amb un xut potent acabaria enviant la pilota al fons de la xarxa. El partit acabaria sense més relat per escriure i donava per acabada la temporada. Qui també s'acomiadava diumenge era Òscar Almendros que ha decidit penjar definitivament les botes.

El Vic finalitza la lliga setè amb 46 punts després d'una segona volta en què només ha encaixat dues derrotes i s'ha mantingut invicte durant 15 partits consecutius. Una segona part de la temporada molt ben treballada que ha salvat un any complicat que ha comptat amb una plaga de lesions importants a les files vigatanes. Tot i els obstacles, l'equip s'ha fet fort i ha tirat endavant la situació. Ara arriba l'estiu i toca recuperar forces per encarar la temporada vinent.