25.05.2019

Acomiadem la lliga a Rubí

El primer equip farà, demà diumenge, l'última parada de la temporada. Els vigatans viatjaran fins a Rubí per acomiadar la lliga en un partit en què el conjunt d'Albert Cámara no s'hi juga res més que intentar mantenir la sisena plaça per acabar la lliga en una posició digna. Per fer-ho, hauran de superar un rival que es juga la permanència i que no posarà les coses gens fàcils.

Després del triomf del passat cap de setmana per 2-1 contra el líder, el Vilassar, els ausetans van aconseguir certificar matemàticament la permanència després d'una temporada complicada. L'equip voldrà finalitzar la temporada amb una meritòria segona volta en què suma 15 partits consecutius sense conèixer la derrota. Una victòria demà suposaria la quarta de manera consecutiva i deixaria un tancament positiu després d'un camí plegat d'obstacles.

Per la seva banda, el Rubí arriba al partit marcant la zona de descens. La setmana passada aconseguia una victòria important contra el Sant Cugat (2-3) que manté l'equip vallesà amb vida. Amb aquest triomf, l'equip dirigit per Alberto Fernández sortia d'una dinàmica negativa de quatre derrotes consecutives. L'última victòria dels del Vallès a casa va ser el passat 7 d'abril contra l'Argentona (1-0). El partit de la primera volta celebrat al Municipal de Vic va acabar amb empat a un gol.

El partit formarà part d'un seguit d'enfrontaments que es jugaran en horari unificat, a partir de les 12 del migdia. El partit es podrà seguir, com cada setmana, a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic