22.05.2019

La Fundació UE Vic ofereix 60 places gratuïtes per a l'Escola d'Iniciació 2019-20

Fidel al compromís amb l'educació esportiva dels infants, la Fundació Unió Esportiva Vic obre un període d'inscripció a la seva Escola d'Iniciació per als nens i nenes que tinguin entre 3 i 5 anys que vulguin aprendre a jugar a futbol.

La Fundació UE Vic ofereix 60 places gratuïtes durant tota la temporada 2019-2020, per tal que els nens i nenes comencin a jugar a futbol seguint un mètode d'aprenentatge basat en els aspectes més lúdics i pedagògics d'aquest esport. L'Escola d'Iniciació de la Fundació disposa d'un grup humà amb una acreditada experiència en el camp del desenvolupament cognitiu i motriu dels infants.

El calendari de l'Escoleta per a la propera temporada serà del 15 d'octubre al 17 de desembre de 2019 i del 25 de febrer al 28 de maig de 2020. Els entrenaments se celebraran els dimarts i els dijous a la tarda (de 17.45 a 18.45h) amb la particularitat que els dijous es farà partit de competició. D'aquesta manera, les famílies tindran lliure el cap de setmana sense cap compromís.

Les famílies només hauran de fer una aportació inicial de 65 euros abans del 10 de setembre de 2019 -sense fer cap més aportació econòmica durant la temporada- i hauran de comprar l'equipació oficial de la Fundació.