17.05.2019

Disponibles els tiquets per al Sopar de Cloenda 2018-19

El dissabte 15 de juny, la Fundació Unió Esportiva Vic organitzarà un sopar de cloenda per acomiadar la temporada 2018-19. Aquesta serà la quarta edició i tindrà lloc a les instal·lacions de l'estadi Municipal de Vic a partir de les 21h, i se celebrarà a l'aire lliure. Les famílies hauran de portar cadires, taules, plats i coberts.

El menú per a adults, que tindrà un cost de 12€, inclourà un primer plat de fideuada de peix i un segon de botifarra acompanyat amb patates i allioli. També oferirà pa, beguda, postres i cafè. En el cas dels menors d'11 anys, podran optar a un menú infantil per un cost de 8€ que inclourà una fideuada de peix de primer, salsitxa de pollastre amb patates de segon plat, a més de pa, beguda i postres.

La Fundació UE Vic també ha contemplat l'opció d'oferir menús per a celíacs, vegans i vegetarians. Aquesta opció es podrà demanar en el moment d'adquirir els tiquets. Aquests es podran comprar a les oficines del club en horari d'oficines de 17 a 19.30h. El termini per apuntar-se és el dimecres 12 de juny.

A banda del sopar, a partir de les 6 de la tarda, s'organitzaran diverses activitats per a totes les edats. Es recomana a les famílies: pares, mares, nens i nenes, que portin roba per fer esport i calçat adient per poder fer activitats sobre la gespa. A més, des de l'entitat s'ofereix l'opció de comprar una llumeneta -amb un cost de 2€- per participar en un sorteig dels següents productes: un ordinador portàtil Acer TravelMate B117-M-C6UL, un patinet elèctric SkateFlash o un Altaveu Bluetooth Rockbox Brick. Aquests productes són gentilesa d'un dels patrocinadors de la Fundació UE Vic, Deteinco Ticlogix.

Les llumenetes es podran adquirir en horari d'oficina -i el mateix dia de la cloenda- i se sortejaran el mateix dia del sopar. En cas que el guanyador no hagi pogut assistir a la cloenda, se li comunicarà el premi el dia següent.

Per a més informació us podeu adreçar a les mateixes oficines de la Fundació UE Vic o als següents telèfons de contacte:

-Ester (696 145 329)
-Sagi (657 628 441)