08.05.2019

La Fundació UE Vic, present a la 16a Mostra d'Entitats i Músiques de Vic

El passat dissabte, 4 de maig, es va celebrar la 16 edició de la Mostra d'Entitats i Músiques de Vic, un esdeveniment consolidat que s'ha convertit en un espai de diversitat, convivència, tolerància i d'intercanvi d'idees i iniciatives on les entitats ausetanes es donen a conèixer i aprofiten per fer xarxa amb les altres associacions de la ciutat.

La Fundació Unió Esportiva va formar part de la mostra i va estar-hi present durant tota la tarda en un estand instal·lat a la rambla del Passeig des d'on es va oferir, a totes aquelles famílies interessades, tota la informació en relació a la propera temporada 2019-20, a més de facilitar els detalls sobre el 4t Campus d'Estiu de la Fundació i oferir diferents materials gràfics sobre la missió i els valors de la nostra entitat.

Des de la Fundació es vol donar les gràcies a totes aquelles persones que van interessar-se pel projecte durant el transcurs d'una mostra que s'ha convertit en un dels espais de referència pel teixit social de la ciutat de Vic.