09.05.2019

Esvair els fantasmes de Santa Coloma

Un triplet de finals és el que li resta al Vic per finalitzar la temporada. Després de la victòria la setmana passada a Ca n'Oriac contra el Sabadell Nord (1-4), els ausetans viatjaran dissabte, per segon partit consecutiu a domicili, fins a Santa Coloma de Farners amb l'objectiu d'aconseguir una victòria que deixi el camí de la permanència ben encarrilat. Per fer-ho, abans hauran de superar l'escull de la malastrugança i vèncer en un estadi que fa cinc anys que es resisteix.

El conjunt d'Albert Cámara arriba a la cita després d'assolir la xifra dels 40 punts i retrobar-se amb allò que li ha mancat durant bona part de la temporada: el gol. Els osonencs sumen 13 partits sense conèixer la derrota -des de finals de gener-, només han encaixat 2 gols en els últims 8 partits i han recuperat l'eficàcia en els últims tres enfrontaments. Tots aquests ingredients criden a l'optimisme per esvair els fantasmes del Municipal de Santa Coloma, on fa cinc temporades que no ens alcem vencedors. En l'apartat de fitxes, el Vic recupera Peque després de complir sanció la passada jornada.

El rival de dissabte, el Farners, encadena 5 jornades sense sumar de tres en tres. L'última victòria dels gironins va ser el 23 de març contra l'Argentona (4-0). La setmana passada queien per 4-1 a Sant Cugat. Els de Joan Gisper han fet una meritòria segona volta que els manté vius en la lluita per la permanència després d'un primer tram de temporada negatiu. Les aspiracions del Farners impliquen guanyar dissabte quelcom que evidenciarà un xoc prometedor. L'últim duel entre vigatans i selvatans va acabar amb empat a un gol al Municipal de Vic.

El duel començarà a partir de les 4 de la tarda de dissabte i marcarà l'inici de la 32a jornada de lliga. Amb tota la força i orgull, esperem tornar a Vic amb el premi del triomf. Podreu seguir el partit en directe a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic