06.05.2019

Un pas necessari per assolir l'objectiu

Victòria contundent i molt important la que va aconseguir el Vic diumenge a Ca n'Oriac. Els vigatans superaven el Sabadell Nord per 1-4 amb doblet de Toni Sureda, i gols de Max i Jairo. Amb la xifra dels 40 punts assolida encara resta feina per aconseguir l'objectiu de la permanència.

El domini vigatà va ser clar en el global dels 90 minuts tot i baixar el ritme en algunes fases del partit. Només començar, Toni Sureda, que arribava des de segona línia, rebia una pilota que enviaria al fons de la xarxa, gol que l'àrbitre anul·laria en assenyalar fora de joc. El mateix Sureda no trigaria més de quatre minuts en aconseguir la rèplica i aquesta vegada el gol acabaria pujant en l'electrònic.

Quan els homes d'Albert Cámara gaudien dels millors minuts i havien tingut opcions d'ampliar diferències mitjançant una rematada de Trulls -que enviava una vaselina fora per ben poc- i una altra de cap de Max; en un rebot, el local Dani Muela caçaria una pilota que ja es donava per perduda i superava a Albert Reig. L'alegria local però, s'esvaïa ben aviat quan sis minuts després, Sureda, amb un xut creuat, aconseguia fer el segon i aconseguir el seu doblet particular. Abans del descans, arribaria un ensurt en forma de gol local però el col·legiat l'acabaria anul·lant.

A la represa, el Vic es trobaria en un període d'incertesa i el Sabadell Nord perdonava l'empat en un parell d'ocasions. El partit tornaria a ser ausetà quan, en una contra, el porter local, Llorenç Granado, provocaria un penal que Max s'encarregaria de transformar. Amb l'1-3, el Vic es faria amo i senyor del partit i posaria la cirereta al minut 78, amb una diana de Jairo (1-4). Prèviament, el juvenil Xavi Pons, qui va completar un gran partit amb dues assistències, enviava un xut llunyà al travesser.

Amb el xiulet final, el Vic havia aconseguit fer un pas molt important que caldrà completar el proper dissabte a Santa Coloma de Farners en la que serà una nova final.