28.04.2019

Empat per continuar lluitant per la permanència

El Vic va sumar un nou empat, el 16è de la temporada, després de no poder superar el Sant Cugat (1-1) en el que ha estat el penúltim partit de lliga al Municipal. Els vigatans van oferir un bon primer temps però van perdre part del domini durant una segona meitat marcada per una qüestionable actuació arbitral.

El conjunt d'Albert Cámara va sortir a la gespa apoderant-se del control de pilota per intentar trenar les primeres ocasions. Un primer quart d'hora sense accions destacables per cap d'ambdós equips, finalitzava amb una recuperació ausetana en zona de tres quarts. Ignasi, l'encarregat de recuperar la pilota, veia bé a un Ferran Sadurní escorat per la banda que seria l'encarregat de centrar a Max Morell, qui acabaria rematant la pilota al fons de la xarxa. El gol donaria força al Vic que intentaria buscar el segon, però poc abans del descans, una jugada desafortunada dins de l'àrea, l'acabaria aprofitant Naufal per posar l'empat a un.

A la segona meitat, el juvenil Xavi Pons - que debutava- i Albert Corzo entraven a les files vigatanes en substitució de Jairo Torné i Ferran Sadurní. Pocs minuts després de la represa, el Vic feia el tercer canvi: Isma Taleb substituïa a Marc Guijarro que no podia continuar i deixava als vigatans amb un dibuix defensiu complicat. Toni Sureda tindria l'opció de fer el segon gol que el porter Gabri s'encarregaria d'evitar.

Les anades i les tornades es van apoderar del matx. El Vic no es retrobava amb el control de la primera meitat i les decisions arbitrals en la zona d'atac ausetana no facilitaven aquest retrobament. Peque, qui s'havia retirat feia uns minuts del terreny de joc, veia la vermella per un suposat gest des de la banqueta. La incredulitat, l'ambient tens des de les grades del Municipal i el partit trencat, van oferir un final elèctric. Els pals van esdevenir protagonistes quan ja s'havia entrat en temps de descompte. Primer, el pal dret de la porteria de Gabi refusaria un xut de Xavi i, a la rèplica, el travesser de Reig escopiria un xut santcugatenc.

Empat final que es pot considerar just i que seguirà mantenint el Vic en plena lluita per la permanència en una zona que compta amb múltiples actors i que sembla que no es decidirà fins a l'última jornada. Els osonencs els hi resten tres partits a domicili i un al Municipal. El proper serà diumenge vinent a Ca n'Oriac contra el Sabadell Nord a les 5 de la tarda.