26.04.2019

Mitja temporada passa pel Municipal

El primer equip rep aquest dissabte el Sant Cugat en un partit que pot marcar bona part del desenllaç de la temporada per als vigatans quan només resten cinc partits per concloure la lliga. Només a una posició per sota dels ausetans i marcant la salvació, els santcugatencs es presenten al Municipal en una cita de màxima importància que arrencarà a les 4 de la tarda.

La treballada victòria vigatana a Palamós per 0-3 abans de l'aturada de Setmana Santa ha permès inhalar certa dosi d'oxigen. Els tres punts van permetre que el Vic sortís del descens en un partit en què els homes d'Albert Cámara van tornar a assaborir el gol. L'arribada de les noves peces del davant ha fet sorgir un optimisme que aquest dissabte s'haurà de reafirmar. Cal remarcar que l'última victòria a casa es remunta fins al 16 de febrer en el derbi contra el Tona (4-1). Com a nota positiva, el Vic no sap que és perdre des de la 18a jornada: un total d'11 partits invicte amb l'afegit d'aconseguir mantenir la porteria a zero en els 7 últims.

El rival, el Sant Cugat, arriba a la cita després de capgirar una dinàmica negativa. L'empat a Sabadell Nord (1-1) la passada jornada i les dues victòries anteriors -amb remuntada inclosa- en els últims minuts, han permès als santcugatencs sortir del descens després d'un important contratemps acumulat de 5 derrotes i 1 empat en 6 partits. El conjunt de Joan Garcia està vivint un calendari de final de temporada semblant al dels vigatans quelcom que farà que el partit del Municipal es jugui amb la vista posada en el goal-average particular. El partit de la primera volta al Vallès va finalitzar amb empat a dos.

Així doncs, els múltiples factors faran que el penúltim partit de la temporada al Municipal agafi bona part del paper de protagonista en aquesta recta final. Com cada setmana, podreu seguir el minut a minut a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic