24.04.2019

Inscripcions obertes per a la temporada 2019-2020

La Fundació Unió Esportiva Vic ha obert el període d'inscripcions per a la temporada 2019-2020. Des de finals d'aquest mes d'abril, totes les persones interessades a sumar-se al projecte ho poden fer adreçant-se a les oficines del club, ubicades a l'Estadi de Futbol Municipal de Vic. Tècnics i pedagogs de la Fundació seran els encarregats d'atendre i resoldre tots els dubtes corresponents, a més, d'explicar quin és el projecte formatiu de l'entitat.

D'altra banda, recordar que aquest estiu, la Fundació celebrarà la 4a edició del Campus d'Estiu perquè els jugadors i jugadores interessats en el projecte esportiu del club el puguin conèixer des de dins. El campus servirà per posar en pràctica el sistema de treball que utilitzarà la Fundació UE Vic durant la pròxima temporada.

Per a més informació podeu passar per les oficines de la Fundació UE Vic de dilluns a divendres en horari de 17h a 19.30h o enviar un correu electrònic a info@fundaciouevic.cat.