03.04.2019

La 4a edició del Campus d'Estiu tindrà dos mesos de durada

La Fundació Unió Esportiva Vic ja ha obert les inscripcions per a la 4a edició del Campus d'Estiu de Tecnificació que se celebrarà una vegada finalitzada la vigent temporada, del 25 de juny al 30 d'agost. El campus anirà dirigit a nens i nens d'entre 4 i 15 anys i tindrà lloc al mateix Estadi Municipal de Vic.

L'edició d'enguany servirà per posar en pràctica el sistema de treball que utilitzarà la Fundació UE Vic durant la pròxima temporada 2019-20. Sota la direcció esportiva de Ramon Carrascal, els tècnics de l'entitat dissenyaran les sessions seguint un procés d'ensenyament i aprenentatge que tindran com a objectius principals: l'entrenament lúdic, el desenvolupament educatiu i la formació competitiva.

El campus es gestionarà per setmanes de dilluns a divendres de 9 del matí a la 1 del migidia. Els esportistes podran decidir el nombre de setmanes i les dates que hi voldran participar durant el període de dos mesos de durada del certamen, quelcom que converteix aquesta edició en la més llarga fins al moment. El programa setmanal oferirà sessions de tecnificació individual i col·lectiva, i també de competició. Els jugadors i jugadores també podran gaudir de dues sessions setmanals de piscina.

Com a element diferenciador, els dijous s'oferirà una sessió complementaria segons la setmana. Entre aquestes activitats destaca una sortida a Arbúcies, bicicletades, una sortida a Aquadiver o xerrades amb la participació de diferents convidats del món de l'esport.

La inscripció al Campus d'Estiu inclourà l'assegurança mèdica i l'entrada a la piscina. A més, aquelles famílies que matriculin més d'un germà gaudiran d'un 10% de descompte a partir de la segona matrícula. El campus també oferirà un servei d'acollida 8.30h a 9h del matí. Els preus segons el nombre de setmanes són els següents: 1 setmana (75€), 2 setmanes (140€), 3 setmanes (165€), 4 setmanes (200€), 5 setmanes (225€), 6 setmanes (240€), més de 6 setmanes (consultar a secretaria). El preu d'un dia individual és de 18€.

Per a més informació o per obtenir un full d'inscripció podeu passar per les oficines de la Fundació UE Vic de dilluns a divendres en horari de 17h a 19.30h.