17.04.2019

La Fundació UE Vic repetirà la iniciativa de la ‘rosa solidària’ per Sant Jordi 2019

El dimarts 23 d'abril, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi 2019, la Fundació Unió Esportiva Vic habilitarà una parada perquè pugueu adquirir la vostra rosa més vigatana i solidària. Aquesta s'instal·larà a la plaça de l'Estació, davant de la parada de taxis, a partir de les 8 del matí i romandrà oberta fins a les 8 del vespre.

Repetint la iniciativa de l’any passat, les roses que es podran trobar a la parada de la Fundació reben el nom de 'roses solidàries'. Una part del preu de venda anirà destinat a La Marató de TV3. Aquesta és una iniciativa conjunta amb l'empresa mataronina 'Roses23Abril' que serà l’encarregada de proporcionar les roses.

D'altra banda, des de l'entitat es fa una crida per convidar a tota aquella gent que s'apropi a la parada a fer-se una fotografia amb la rosa i l’escut de la Fundació per immortalitzar el moment i compartir-lo, a partir d’un recull d’imatges, a les xarxes socials de l’entitat. Des de la Fundació volem demostrar que la família vigatana cada dia és més gran i volem compartir una part d’aquesta diada amb tots vosaltres.