14.12.2015

Resultats del cap de setmana

La penúltima jornada de l'any ha estat propícia per a alguns dels equips del futbol base de la Fundació UE Vic, que s'han situat a la part alta de la taula. Per altres, en canvi, el cap de setmana ha acabat amb un regust amarg perquè els resultats no els han acompanyat. Però, independentment dels marcadors definitius, tots els conjunts han demostrat que continuen en línia ascendent, millorant partit rere partit.

El Cadet i l'Aleví B són els protagonistes indiscutibles d'aquest cap de setmana. Els nois de Martí Creus es van imposar amb solvència (0 a 5) al camp del Solsona i van segellar la tercera victòria consecutiva. Després d'un inici irregular, el Cadet ha consolidat el seu bon joc i els resultats fa jornades que l'acompanyen. En paral·lel, els alevins de primer any van derrotar el MBP Osona al Municipal per un clar 8 a 2. Amb aquests tres punts, els vigatans s'han situat segons a la classificació.

Per altra banda, el Vic B i l'Infantil també han aconseguit sumar algun punt aquest cap de setmana. L'amateur va endur-se un valuós empat a dos al camp del Sant Vicenç de Torelló, mentre que els esportistes de la Fundació van rascar un punt contra el Riudeperes (1 a 1). Menys sort van tenir el Prebenjamí B, el Benjamí, l'Aleví A i el primer equip, que van perdre però van oferir una bona imatge. Els partits del Juvenil i el Prebenjamí A es van suspendre.