12.04.2019

A Palamós amb la pólvora renovada

L’actualitat vigatana s’ha vist marcada durant les dues últimes setmanes per l’arribada de tres cares noves al vestidor. Després de la incorporació de Jairo Torné la passada jornada, dimarts van aterrar al Municipal dos homes més. Víctor Nicolás, provinent de la Sabadellenca i màxim golejador del grup 4 de Segona Catalana, i Aleix Trulls, que torna al feu vigatà després de diverses temporades, se sumen a la plantilla vigatana per ajudar en l’assignatura pendent d’aquesta temporada en molts partits: el gol.

Les cares noves, que arriben per renovar la pólvora osonenca, estaran disponibles per viatjar diumenge fins a Palamós per enfrontar-se al tercer classificat, a partir de les 5 de la tarda, en un partit d’alta exigència que es presenta clau per als interessos del Vic que voldrà sumar els tres punts que li permetin sortir del descens.

A falta de 6 jornades per al final, sumar de tres en tres és clau per assolir l’objectiu de la permanència. Els vigatans porten 10 partits sense conèixer la derrota sumant 3 victòries i 7 empats. La falta de gol en els últims 5 partits no ha permès aprofitar la solidesa defensiva que s’ha mostrat en aquestes últimes 5 jornades en què no s’ha encaixat cap gol. A Palamós, contra un equip que busca retallar distàncies amb la plaça de promoció d’ascens, es viatjarà amb un seguit de reforços per solucionar aquest dèficit.

La setmana passada els homes d’Albert Cámara empataven al Municipal contra el Lloret en un partit en què l’equip ausetà es va mostrar superior. Per la seva banda, el Palamós queia a Sant Cugat (2-1) en temps de descompte després que els vermell-i-negres remuntessin el gol gironí quan restaven deu minuts de partit. L’última victòria a casa dels de Javier Salamero va ser contra el Lloret (1-0) fa tres jornades.

El partit d’aquest diumenge serà l’últim abans de l’aturada per Setmana Santa. El Vic esperarà sumar la tercera victòria fora de casa d’aquesta temporada en la visita a un estadi històric com és el del degà i que els vigatans no trepitgen des del 2013. L’últim enfrontament al Nou Palamós va ser a Tercera Divisió i va acabar amb victòria vigatana per 1-2. Podreu seguir, com cada setmana, el minut a minut del partit a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic