10.04.2019

Acord entre la Fundació UE Vic i Bayés Esport

La Fundació Unió Esportiva Vic i Bayés Esport han arribat a un acord de col·laboració i patrocini amb l'objectiu que els esportistes de la Fundació UE Vic puguin optar a la prestació de serveis mèdics directament relacionats amb el món de l'activitat física. Gràcies al conveni, els nostres jugadors i jugadores podran comptar amb un centre mèdic de referència en medicina esportiva.

Amb aquest conveni, els esportistes de la Fundació podran realitzar, al centre Bayés Esport, les revisions mèdiques preceptives que estableix la Federació Catalana de Futbol així com proves de valoració funcional, de l'esforç, i qualsevol incidència en els sistemes cardiovascular, respiratori i musculoesquelètic.

L'acord es va tancar el passat divendres, 5 d’abril, a les instal·lacions de la Clínica Bayés i va comptar amb l'assistència del president de la Fundació UE Vic, Ignasi Puig, i els patrons Sagi Barnolas i Lluís de Planell. Per part del centre mèdic, hi van estar presents Clàudia Bayés, gerent de Bayés Salut; el doctor Rafael Romero i el fisioterapeuta Enric Clos. Els patrons del club van aprofitar la signatura poder visitar les instal·lacions de Bayés Esport que reuneix a grans professionals especialitzats en medicina esportiva i que compta amb tecnologia punta dins del sector. Ambdues parts es van desplaçar, més tard, fins al Municipal de Vic per fer la fotografia davant de la tanca publicitària instal·lada al camp que incorpora el logotip de Bayés Esport.

D'altra banda, ambdues entitats potenciaran iniciatives de col·laboració en matèria de formació, divulgació, assistència i sensibilització, totes aquestes adreçades als esportistes i les seves famílies, així com al personal tècnic de la Fundació, tot això amb l'objectiu de vetllar perquè l'esport i el rendiment vagin acompanyats de la salut. Des de la Fundació i Bayés Esport es voldrà potenciar el desenvolupament de campanyes a favor de l'educació en la salut i, especialment, de sensibilització en l'àmbit de la prevenció de lesions derivades de la pràctica de l'esport. D'aquesta manera, s'oferiran sessions de formació mitjançant xerrades, per exemple, sobre els bons hàbits, l'ús d'un calçat adequat i el joc en gesta artificial.