29.03.2019

Tocarà lluitar a la frontera

El Vic viatjarà diumenge fins a Les Forques per enfrontar-se a La Jonquera, a partir de les 4 de la tarda, en un altre duel clau en la lluita per la permanència. Els jonquerencs només sumen un punt més que els vigatans i ocupen una posició per sobre del Vic en l'engraellat. Immersos ambdós equips en una zona amb múltiples implicats, res més que una victòria serà el que realment valdrà una vegada finalitzada la jornada.

Els fronterers arriben a la cita després d'una dinàmica positiva que els ha catapultat fora del descens. Les tres últimes victòries consecutives han permès al conjunt de Jordi Boix agafar aire i tornar a entrar en una batalla que apunta a no decidir-se fins a l'últim moment. La jornada anterior La Jonquera aconseguia els tres punts de la seva visita a Sant Cugat (1-2). Dues setmanes abans havien derrotat el Palamós com a locals (2-0).

El conjunt ausetà per la seva banda posa rumb cap al nord del país després d'un empat sense gols al Municipal contra el Can Vidalet la setmana anterior. Amb 31 punts, els mateixos que el Farners que és qui marca la primera plaça de descens, els homes d'Albert Cámara hauran d'aconseguir una victòria per evitar complicar-se la situació i dormir una setmana més fora de la zona vermella. L'última sortida a Les Forques va ser al novembre de la temporada passada amb un enfrontament que va acabar 1-1. El partit del passat mes de novembre al Municipal de Vic també finalitzava amb repartiment de punts però sense gols.

Vuit partits són sinònim de 24 punts en joc que suposen tot un món en aquesta categoria. Tocarà agafar aire, valor i confiança per acomiadar-se bé aquest diumenge del mes del març i entrar amb garanties a la recta final de dos últims mesos de competició. Podreu seguir, com cada setmana, el partit a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic