23.03.2019

Un punt que ens manté en una olla d'aigua bullent

L'entrenador vigatà, Albert Cámara, comentava en finalitzar el partit, que l'enfrontament d'aquesta tarda "era el més complicat que ens quedava perquè el Can Vidalet és, juntament amb nosaltres, qui pràctica millor futbol". El duel potser no ha estat vistós, però si és cert que la posició a l'engraellat no fa justícia a la igualtat mostrada sobre la gespa d'avui i tampoc al joc que ambdós conjunts han demostrat al llarg d'aquesta temporada.

Vic i Can Vidalet han signat en una tarda assolellada al Municipal, un nou empat sense gols, quelcom força previsible tenint en compte els últims precedents -el quart empat en quatre partits entre ambdós equips- i la posició que ocupen a la competició. El Vic ha sortit del vestidor amb un aire més dominador però sense comptar amb ocasions de perill. Una de les més clares arribaria al quart d'hora de joc, quan Toni Sureda es desfaria de dos defensors dins de l'àrea i acabaria superant el porter però, per una mica més d'un pam de terreny, no podria acabar executant el xut.

El conjunt vigatà s'aniria desinflant passada la mitja hora i els visitants començarien a controlar més la pilota. Abans de finalitzar la primera meitat, Marba comptava amb la més clara per als del Baix Llobregat però el seu xut, des de l'interior de l'àrea, es topava amb el cos de Dan Coll. A la represa, la sortida d'Ignasi des de la banqueta donaria un punt més de velocitat al conjunt vigatà. Max podria haver obert la llauna, però enviaria alta una rematada de cap. En dues accions gairebé consecutives, ambdós equips acabarien reclamant dues accions polèmiques dins de cada una de les àrees, però en cap d'aquestes l'àrbitre decretaria penal.

El to del partit aniria disminuint a mesura que passaven els minuts però recobraria força quan restava un quart d'hora per al final. El porter visitant, Caleb, treia amb una gran mà, un potent xut d'Enric Casanovas. El mateix Casanovas, repetia pocs minuts després però la pilota sortiria a fora fregant el pal. El conjunt ausetà intentaria les últimes internades dins de l'àrea però cap trobaria rematador.

Empat insuficient del Vic contra un rival directe però que li permet seguir amb les mateixes opcions que hores abans de començar la jornada. La propera parada serà diumenge a La Jonquera. El partit contra els fronterers serà un nou duel contra un rival directe en la disputada lluita per la permanència. Una nova final de les vuit que queden. #SomUEVic