22.03.2019

Duel clau al Municipal

La Unió Esportiva Vic té una cita clau per la permanència aquest dissabte amb la visita del Can Vidalet, en un enfrontament que pot marcar bona part del guió dels pròxims partits. La segona part del circuit de finals comença demà, a partir de les 4 de la tarda.

Després de superar l'anterior jornada a l'Argentona (0-1), en un partit marcat pel desencert en els metres finals però que un penal transformat per Peque l'acabaria salvant, el Vic arriba al duel contra els del Baix Llobregat amb l'objectiu de sumar els tres punts i aconseguir la segona victòria consecutiva, quelcom que encara no ha succeït aquesta temporada. Els d'Albert Cámara sumen 7 partits sense conèixer la derrota -amb 3 victòries i 4 empats-, i només es troben a un punt, amb 30, per sobre del seu proper rival.

Amb 29 punts, el Can Vidalet marca la zona de permanència, els mateixos que La Jonquera i Sant Cugat. Els de Pedro Milla es refeien de dues derrotes consecutives superant el Sant Cugat la passada jornada per una àmplia diferència de 5-0, el resultat més voluminós de la temporada per als d'Esplugues.

En l'apartat d'estadístiques directes, Vic i Can Vidalet s'han vist les cares tres vegades en les últimes dues temporades i cap dels dos bàndols han pogut cantar victòria de moment. El partit de la primera volta va acabar amb empat a zero al Molí d'Esplugues, el mateix resultat que es va repetir la temporada anterior en terres espluguenques. Per la seva banda, al Municipal de Vic, el resultat va ser d'empat a un gol.

La taula de classificació i els resultats directes fan presagiar que el partit de demà no hauria de ser molt diferent que els anteriors, però la urgència de sumar els tres punts en una jornada marcada pels enfrontaments directes a la zona baixa, podria fer canviar la situació. Recordeu que podeu seguir el partit, com cada setmana, a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic