14.03.2019

Argentona, primera parada per la permanència

El Vic viatjarà fins a Argentona per afrontar dissabte, a partir de les 5 de la tarda, un duel contra un rival directe per la permanència, l'Argentona. El Maresme serà la primera parada de les 10 finals que li resten a l'equip vigatà per mirar de sortir de la zona baixa, evitar ensurts i salvar la temporada com més aviat millor.

Els homes d'Albert Cámara, actualment fora del descens amb 27 punts -els mateixos que el Farners qui marca la frontera amb la zona vermella- només es troben a 5 punts dels maresmencs, amb 22. La igualtat a la taula en una Primera Catalana cada any més competitiva, de ben segur que igualarà forces dissabte i deixarà enrere el partit de la primera volta al Municipal on els vigatans aconseguien vèncer per 4-1 amb gols de Muniesa, Peque, Ignasi i Sureda.

L'equip vigatà arriba al duel de dissabte després de 6 partits invicte i empatar a zero la jornada anterior a casa contra el Banyoles en un enfrontament en què es va mostrar una bona actitud ofensiva però va mancar l'encert en els metres finals. Per la seva banda, l'Argentona aconseguia el passat dissabte, a Sant Cugat, una victòria èpica en temps de descompte (1-2) i sumava tres punts que el mantenen viu a la lluita per la permanència i que acabava amb 6 partits sense conèixer el triomf.

Dissabte el Vic arrenca un autèntic 'tourmalet' contra equips de la zona baixa, un seguit de duels de màxima importància que marcaran el desenllaç de la temporada. Podreu seguir el partit com cada setmana mitjançant el nostre compte de Twitter. #SomUEVic