09.03.2019

La història de sempre

Les múltiples ocasions perdonades han impedit que els tres punts es quedessin aquesta tarda al Municipal de Vic, un estil de partit que s'ha convertit en un clàssic aquesta temporada. El conjunt vigatà ha noquejat el Banyoles bona part de l'enfrontament i ha impedit que els visitants comptessin amb clares ocasions, però no han aprofitat el domini general per decantar la balança a favor seu. Un empat a zero amb sabor amarg i que converteix aquests tres últims mesos de temporada en un seguit de finals.

Els ausetans han començat dominant sobre el terreny de joc. Quan només s'havien jugat 10 minuts, el Vic ja havia comptat amb diverses ocasions, dues d'aquestes d'Albert Corzo i una altra de Peque que marxava fregant el pal. Pocs minuts després, el col·legiat anul·lava un gol del mateix Peque en assenyalar unes mans -involuntàries- després d'un refús a boca de canó del porter banyolí, Mario. Al minut 19 arribaria la més clara de la tarda. Enric enviava un bon xut des de l'àrea petita que el porter Mario refusava quan el públic ja s'alçava per cantar el gol local. El Vic seguiria generant perill però el ritme del matx disminuïa arribada la mitja hora de joc i el Banyoles començaria a inquietar al conjunt vigatà. La primera meitat acabava sense gols i també amb un lesionat, Adrià Caballé, que ha estat substituït per Isma.

A la represa, els vigatans començaven amb un ritme irregular però acabarien recuperant el domini de la primera meitat. En pocs minuts, el Vic comptava amb tres ocasions clares de gol: una primera refusada pel porter visitant a córner després d'un xut de falta de Peque, una segona que acabava amb mal control d'Ignasi quan es quedava sol dins de l'àrea, i un intent de Max per superar a Mario per alt que marxava fora. Les pauses en el joc per part dels banyolins feien que ritme anés disminuint a mesura que s'acostaven els últims 20 minuts. El Vic però, encara ha comptat amb alguna altra ocasió com un bon xut d'Ignasi que novament l'heroi sota pals, Mario, refusava a córner. Una de les notícies dels últims minuts ha estat l'ingrés al camp del juvenil Lluís Domènech que ha debutat amb el primer equip.

Empat final que situa els vigatans amb 27 punts en una jornada on els resultats no han acompanyat després de les victòries dels perseguidors. Ocasió perduda que caldrà solucionar el dissabte vinent a Argentona, un partit contra un rival directe per la permanència i que marcarà l'inici de les 10 finals restants. #SomUEVic