08.03.2019

El Municipal contra el drac

Després de la més que necessària aturada de carnaval per recuperar forces, el Banyoles visitarà el Municipal de Vic aquest dissabte, a partir de les 4 de la tarda, en un partit en què els ausentants s'hauran de batre en duel contra un dels conjunts més destacats de la temporada que ja acarona l'objectiu de la permanència. Els vigatans voldran mantenir la dinàmica ascendent dels últims partits i perllongar la ratxa actual de 5 jornades sense conèixer la derrota, amb tres empats i dues victòries, que de moment han permès al conjunt ausetà sortir del descens.

Els d'Albert Cámara arriben a la cita després d'una setmana de descans i amb encara a la retina una anterior jornada que finalitzava amb un empat a dos gols contra la Guineueta a Nou Barris, un partit en què els vigatans rescataven un punt d'orgull gràcies a l'acrobàtica diana de Max Morell en temps de descompte. L'aturada ha permès que la plantilla recuperi bona part dels efectius, exceptuant els lesionats de llarga durada i alguns homes que hauran d'esperar alguna setmana per tornar. El de dissabte serà la prèvia de tres partits contra rivals directes que el Vic es trobarà en el calendari d'aquest mes de març.

L'última visita dels banyolins al Municipal de Vic va finalitzar amb un 3-0 a principis de la temporada anterior. Els altres dos enfrontaments més recents des del retorn dels de Girona a la categoria van acabar amb remuntada vigatana a Banyoles (1-2) la temporada passada i amb un empat a zero en el partit de la primera volta d'enguany al feu del drac. L'equip dirigit per Adam Fontes ocupa la sisena posició en l'engraellat, amb 36 punts, 10 més que els vigatans. Els deixebles del drac arriben amb l'objectiu d'encarrilar la permanència en una temporada que està resultant força plàcida per als gironins. Abans de l'aturada sumaven un punt a casa contra el Sant Cugat (1-1) i aconseguien un triomf la setmana passada en el partit ajornat contra La Jonquera a Les Forques (1-3).

Duel clau per afrontar un final de temporada amb garanties i aconseguir en primer lloc l'objectiu de la permanència com més aviat millor. Podreu seguir, com sempre, l'enfrontament a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic